A Sávtartó automatika a frontkamera segítségével észleli, ha a jármű véletlenül kisodródna a haladási sávjából. A Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer a kormány rezegtetésével és egy vizuális jelzéssel hívja fel erre a vezető figyelmét. Amennyiben a vezető lassan vagy egyáltalán nem reagál a figyelmeztetésre, a Sávtartási segítség kormányzási nyomatékot alkalmazva segít visszaterelni a járművet a megfelelő sávba. A technológiát többsávos utakra (például autópályákra) tervezték, éppen ezért 65 km/h-s sebesség alatt automatikusan deaktiválódik, de természetesen manuálisan is kikapcsolható.
Maximálisan szabályozott kanyarodás
A Nyomatékvektor-szabályzás másodpercenként 100-szor reagál az út felületére. (Ez a pislogás sebességének 33-szorosa.) Az így szerzett adatok alapján osztja el a teljesítményt az első kerekek között. Ennek eredményeképp biztosított a maximális tapadás, a fokozott kormányozhatóság, és egyszerűbb az éles kanyarok bevétele, illetve az egyenetlen útfelületen történő haladás.