Kék Ford Explorer borítóképe

Új Ford Explorer

Újjászületett Kalandor

Megérkezett az új, teljesen elektromos SUV! Kalandra kész. Extra kényelem. Gyors töltés. Ismerje meg az új teljesen elektromos Ford Explorert.

Áttekintés

Kiemelt induló ajánlataink

További kivitelekért tekintse meg árlistánkat

  • Ford Explorer modell arctic blue színben

    Standard Range (52 kWh) 170 LE RWD

    15.900.000 Ft-tól [1]

    2024. augusztustól rendelhető

  • Ford Explorer blue my mind színben

    Extended Range (77kWh) 286 LE RWD

    18.200.000 Ft-tól

    Már rendelhető

Adjon teret az új kalandoknak!

Bemutatkozik a teljesen elektromos Explorer

  • Ford Explorer halad az úton

    Ikonikus dizájn, nagy hatótávolság

    Megérkezett a legújabb, teljesen elektromos SUV! Kalandokra tervezve. Ikonikus dizájn. Jelentős hatótávolság. Gyors töltés. Extra kényelem és következő generációs csatlakoztathatóság. Adjon új értelmet a kalandoknak!

  • Ford Explorer áll a hegytetőn

    Videóbemutató megtekintése

    A Ford bemutatta a tisztán elektromos hajtású Explorert; egy új elektromos autót, amely hatásosan ötvözi a német mérnöki tudást és az ikonikus amerikai stílust. Tekintse meg a gyártó ez alkalomból készített teljes körű bemutatóját.

Ford Explorer első utastere

Lépjen ki a komfortzónájából

A szabadtéri kalandok új szintre léptek. 5 üléses, puha tapintású belső tér az utazás luxusáért. Tökéletes megoldás palackoknak, kézitáskáknak és laptopoknak. A hangulatvilágítás éppolyan vonzóvá teszi az Explorert, amennyire jó benne ülni valójában. Annyira jó vezetni, hogy még eltévedni is érdemes vele!

Masszív kiállás

A dizájn eddig feltérképezetlen területe

  • Ford Explorer halad az úton

    Erőteljes formák

    A tervezők úgy gyúrták át a Ford ikonikus SUV-dizájnját, hogy határozott, masszív kiállásával az új Explorer elnyerje az európai vásárlók tetszését. A karosszéria erőteljes formái hatásosan idézik fel az amerikai örökséget, ám a lendületes vonalvezetésű jármű kifejezetten áramvonalas is.

  • Ford Explorer halad a földes úton

    Látványos első rész

    Letisztult, egyszerű és mégis látványos megoldás, hogy a tervezők tömör pajzzsá alakították a hagyományos hűtőrácsot. A jellegzetes fényszórókat egy grafikus felület kapcsolja össze, ami körülöleli és kihangsúlyozza a pajzsot. Az U-alakú alsó védőlemez légfüggönyt hoz létre, ami javítja az autó aerodinamikáját.

  • Ford Explorer halad az erdei úton

    Dinamikus hátsó rész

    A hátsó részt kompakt, dinamikus arányokkal alakították ki, és a keskeny hátsó szélvédő még inkább kiemeli a karosszéria szélességét. A függőlegesen álló hátsó lámpatestek drámai ‘fénypenge’ hatást keltenek, egyértelmű SUV-karaktert adva az autónak.

Ford Explorer középső konzolja

17 literes MegaConsole

Mivel az autóban nincs hagyományos sebességváltó, a 17 literes MegaConsole kiválóan kihasználható: elég tágas egy 15 colos laptop elhelyezéséhez, de elfér benne egymás mellett három 1,5 literes és egy 1 literes üdítős palack is. A tároló egy kivehető térelválasztót is tartalmaz, ami jégkaparóként is használható.

Praktikum

Extra kényelem és csatlakoztathatóság

  • Ford Explorer középső kijelzője

    15"-os mozgatható érintőképernyő

    Egy kicsit lejjebb? Tökéletes. Állítható, nagy felbontású SYNC Move® érintőképernyő.

  • 15 colos mozgatható érintőképernyő felhajtott állapotban

    My Private Locker

    Egy okos, zárható tároló, ami a 15"-os érintőképernyő mögött helyezkedik el.

  • Ford Explorer halad a földes úton

    Kapcsolattartás

    A beépített EV utazástervezővel és a felhőalapú navigációval magabiztos lehet.

  • Ford Explorer töltés közben

    BlueOval Charge Network

    Európa-szerte több mint 450 000 töltőpont, köztük az IONITY töltői is.

  • Férfi megérinti a Ford Explorer középső kijelzőjét

    Okostelefon-integráció

    Tartsa a kapcsolatot a SYNC Move® érintőképernyő segítségével!

  • Ford Explorer első utastere

    Precíziós hanghatás

    Mert minden kaland megérdemli a jó zenét és a jó hangzást.

Nő töltőre helyezi a Ford Explorert

Kalandot keresőknek

Nyugalom, a távoli úti cél sem akadály. 25 perc alatt 10% – 80%-os töltésre képes, így pillanatok alatt folytathatja az útját. Töltsön magának egy csésze kávét; a teljesen elektromos Explorer hamarabb feltölt, mint ahogy meginná az utolsó kortyot.

Villanyautósok.hu videóteszt

"A Ford legelső európai fejlesztésű, nagy volumenű sorozatgyártásra tervezett tisztán elektromos személyautója az Explorer elektromos változata, de természetesen műszaki kapcsolat nincs a hagyományos változattal." Többre kíváncsi? Az új Explorer technikai megoldásairól, bemutatóiról tekintse meg a Villanyautósok.hu szakértő videóját!

Férfi a kamerába néz egy Ford Explorer mellett

Gyakori kérdések

A Ford Explorerrel kapcsolatos további tudnivalók

  • Az új, teljesen elektromos Explorer az első Ford gépjármű, ami erre a platformra épül. Ez az autó a márka teljes mérnöki szakértelmét kihasználva emeli a Ford „DNS”-ét egy magasabb szintre. Feltűnő dizájnja és technológiai jellemzői révén egyedi felhasználói élményt nyújt, illetve ez a Ford első teljesen elektromos járműve a piac ezen szegmensében.

  • Az új, teljesen elektromos Ford Explorer két magas alapfelszereltségű változatban érhető el: Explorer és Explorer Premium.

  • Az új, teljesen elektromos Explorer a legkorszerűbb elektromos hajtáslánccal és akkumulátor technológiával van felszerelve. Energiahatékony gumiabroncsok, teljesen fedett alváz, különleges kialakítású légterelők és aerodinamikus kerekek ötvözésével ez a modell kalandra kész.

  • Az RWD és AWD változatok méretei az alábbiak: hossz: 4 469 mm; magasság antennával: 1 627 mm; szélesség tükrökkel / nélkül: 2 056 mm / 1 872 mm; tengelytáv: 2 770 mm.

  • Nem. Az új Explorer egy teljesen elektromos jármű, amely az ügyfeleinknek tiszta, hatékony és a jövőre fókuszáló vezetési élményt biztosít. 2030-tól a Ford összes személygépjárműve teljesen elektromos lesz.

  • Az új Explorer hat különböző fényezéssel lesz kapható: Arctic Blue, Blue My Mind, Frozen White, Magnetic, Agate Black, Lucid Red.

  • A Ford a minden elektromos autó akkumulátorára vállalt 8 év / 160 000 km garanciával ügyfeleinek nyugalmat, illetve a hosszú élettartam bizonyosságát kínálja.

  • Az új, teljesen Elektromos Explorer egy európai dizájn, mely európai piacra készült. Gyártása Németországban, a Ford kölni központjában zajlik. Maga a gyártelep 1 milliárd dolláros átalakuláson esett át, és a Ford elektromos járművek melletti elköteleződésének egy központi eleme.

  • A „frunk” (angolul: „front trunk”, azaz elülső csomagtartó) az autó elejében lévő csomagtartót jelenti. Az új, teljesen elektromos Explorer elejében nincsen ilyen, viszont hátul, az ülések mögött lenyűgöző méretű teret kínál, ami a második üléssor ledöntésével még tovább növelhető. A raktérpadló két pozícióba állítható, amivel az ügyfél, a padlót a magasabb helyzetbe állítva, egy rejtett tárolóhelyet hozhat létre. Az alsó padló alatt egy másik, kompakt tárolóhely található.

  • Igen. Az új Explorer újonnan fejlesztett rendszerrel érkezik, és teljesen képes lesz a Ford Power-Up szoftverfrissítések fogadására, mely a hagyományos frissítési ciklusoknál gyakoribb.

  • Az új Explorer az automatákhoz hasonlóan működik. Nincsen szükség kuplung pedálra, ami sokkal kevésbé stresszessé teszi kimondottan a nagyvárosi vezetést, és emellett segít, hogy a jármű vezetője csak lassabban fáradjon el. A teljesen elektromos hajtás egyik fő előnye az egyszerűbb sebességváltás. Egysebességes váltóműve van, ami a vezetési élményt kényelmessé, a jármű karbantartását pedig egyszerűvé teszi.

  • A teljesen elektromos járművek (EV) karbantartási igénye kisebb, hisz kevesebb bennük a mozgó alkatrész; például nem kell az olajat rendszeres időközönként cserélni. Ezzel az ügyfeleknek lehetősége nyílik arra, hogy a belső égésű motoros járművekhez képest alacsonyabb karbantartási költségekből profitáljon. A Ford ezenfelül a minden EV-akkumulátorára vállalt 8 év / 160 000 km garanciával ügyfeleinek nyugalmat, illetve a hosszú élettartam bizonyosságát kínálja.

  • Az akkumulátor különböző módokon egyszerűen feltölthető: egyenáramú (DC) gyorstöltővel, váltakozó áramú (AC) töltővel köztéri töltőkábel segítségével, otthon a Ford Wallbox fali töltődobozzal vagy az opcionális otthoni töltőkábellel.

  • Az egyenáramú (DC) töltés CCS csatlakozón keresztül az autót 10%-ról 80%-ra egy „gyorstöltővel” nagyjából 25 perc alatt tölti fel. Váltakozó árammal (AC) töltött autók esetén a töltés tovább tart – az akkumulátor méretétől és a háztartási áramforrás legnagyobb névleges teljesítményétől függően.

  • Nem, a rendszer úgy lett kialakítva, hogy letiltsa a töltést, ha az akkumulátor elérte a 100%-ot, még akkor is, ha bedugva marad.

Galéria

Megjegyzések

[1] A 15.900.000 Ft-os ár a Ford Explorer Standard Range 52 kWh modellre vonatkozik, mely 2024. augusztustól rendelhető.

Kék Ford Explorer borítóképe

Érdeklődik az új Ford Explorer iránt?

Ha szeretne többet megtudni a Új Ford Explorer modellről, élőben is megtekintené vagy kipróbálná, kérjen ajánlatot online!

Széchenyi 2020